Subject: Kosmeetikatoodete kontroll
From: Jürgen Adamson | Sorainen <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Aug 2025 17:07:34 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Küsin, kas kuidagi on võimalik ka tarbijal kontrollida, kas nt ettevõte X
on teavitanud CPNP portaalis kosmeetikatoote Y teavitamisest?

St nõue: Vastutavad isikud (tootjad, importijad) ja levitajad peavad enda
toodetud, imporditud või levitatud kosmeetikatoodetest teavitama CPNP
portaalis.

CPNP portaal on küll ligipääsetav (sisse logides), aga kui ma ei ole
autoriseeritud isik (nt seotud konkreetse tootega), siis ma ei saa justkui
midagi teha.

Ehk kas on kuidagi võimalik kontrollida, kas kosmeetikatoodete osas on
teavitus tehtud? Või peaks tegema selgitustaotluse / päringu, et seda
infot saada, ja see ongi ainuke valik? Ehk mingisugune lokaalne
majandustegevuse register mind ei aita.

Aitäh ja heade soovidega

Jürgen

Jürgen Adamson

Advokaat
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
M. +372 53 420 220 | T. +372 6 400 900
Rotermanni 6 | 10111 Tallinn | Eesti

Sorainen |  <https://www.sorainen.com/> sorainen.com

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning
<https://www.sorainen.com/disclaimer/et> kaitstud. Soraineni suhetele oma
klientide ja nende ülesannetega kehtivad järgnevad
<https://www.sorainen.com/TAC/et> tingimused.